4 askelta antamisstrategian luomiseen

November 2, 2007

Tässä kappale tulevasta kirjasta. Kirjaan tulee myös käytännön työkalu, joka helpottaa oman strategian luomista käytännössä.

sog-steps.pdf

Kieli on vielä vähän töksähtelevää, mutta asiat ovat jotakuinkin paikallaan.
Kirjaan tulee erikseen teoriaosuus ja työkalut antamisstrategiasta netissä.

Advertisements

3 Responses to “4 askelta antamisstrategian luomiseen”

  1. Toni Paloheimo Says:

    Mulla ei noi dokkarilinkit toimi, ei tässä eikä edellisessä postauksessa. Missäköhän vika?

  2. Miikka Says:

    …kele! En osaa sanoa mistä moinen johtuu. Minun koneellani aukeaa ihan kauniisti.

    Pystytkö valitsemaan valikosta “tallenna linkitetty tiedosto työpöydälle”?

  3. PTV Says:

    Companies can choose their stakeholders but not communicative environment. Communicative environment is comprised of commucation arenas which all are independent cultural based entities. Companies should profile themselves in each arena by each arena’s independend cultural demands. So the question is, are companies committing a medieval mistake if they focus on stakeholders in stead of communication arenas?


Comments are closed.

%d bloggers like this: